poniedziałek, 8 czerwca 2015

Ulubieniec na lato? | Lakier strukturalny Wibo WOW GRANITE SUMMER nr 3

Hej!
Pogoda zaczyna powoli przypominać lato, chyba pora poszukać lakieru, który będzie się pięknie prezentował z opaloną skórą dłoni. Ja mam już jednego kandydata na ulubieńca lata.

Rozpoczął się u mnie gorący sezon : zaliczenia, egzaminy, terminy oddania projektów, jednym słowem SESJA.
Nie ma na nic czasu, a co dopiero malowanie paznokci. Piaski zawsze długo mi się trzymają, więc na ten intensywny okres postanowiłam wypróbować piasku z Wibo z serii GRANITE SUMMER.
W zasadzie to był to jedyny kolor z tej kolekcji, który przykuł moją uwagę. Brakuje mi białych lakierów to złapałam do koszyka ;)
Nie pamiętam ile kosztował, ale mniej niż 10 zł, jak to Wibo :p

Nakładanie i krycie nie różni się niczym od innych piasków. Przy jednej warstwie jest już nieźle, ale lepiej dać drugą dla ładniejszego efektu. Pędzelek jest klasyczny, cienki. Lakier jest pogrudkowany ale nie przeszkadza to strasznie w malowaniu. Zapewne z czasem będzie gorzej, ot zwykły piasek ;)

Muszę przyznać że kolor mnie urzekł. Z bliska to naprawdę granit, tylko spójrzcie!

W białym piasku ukryło się nam wiele kolorowych drobinek. Ciężko wymienić wszystkie kolory, mamy tu chyba całą tęczę! Kolor tak mi się podoba, że chętnie upolowałabym też taki tylko o innym wykończeniu, cudo!

Lakier trzyma się dość długo i po kilku dniach nadal jest chropowaty, bo zdarzało mi się mieć piaski, które po dwóch dniach były gładkie. Ale ten jest inny, na szczęście ;)

Już teraz prezentuje się przepięknie, ale myślę, że jak opalę się bardziej będzie niesamowicie rzucał się w oczy i przyciągał wzrok! Polecam z całego serca!

Spójrzcie jak prezentuje się w słońcu i w cieniu ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz