środa, 18 marca 2015

Mój pierwszy Shiny Box! :D

Witajcie!

Dziś post o zawartości marcowego Shiny Box i moje wrażenia po otworzeniu pierwszego pudełeczka :D
Zapraszam do lektury!



Zdecydowałam się na zakup tego pudełka "na próbę", żeby sprawdzić co to w ogóle za cudo i czy warto zdecydować się na subskrypcję.
Marcowe pudełko zachęcało do zakupu sloganem "Girl on Fire". Jak wygląda opis pudełeczka na stronie Shiny Box ?

"GIRL ON FIRE czyli zmysłowość, energia i pewność siebie! Podkreśl swoją pociągającą, intrygującą naturę – pełną uroku, powabu, czaru i zmysłowości. Dzięki gamie wyselekcjonowanych kosmetyków marcowa edycja ShinyBox propaguje kobiecość w pełnym tego słowa znaczeniu! "

Czerwono-czarna szata graficzna pudełka przywodziła na myśl czerwoną pomadkę - kwintesencję kobiecości i czarną maskarę podkreślającą oko. A co faktycznie znalazło się w pudełku?


MOKOSH Glinka Biała - Kaolin

Glinka biała kaolinowa jest jedną z najdelikatniejszych. Łagodna dla skóry, usuwa zanieczyszczenia, wygładza i uelastycznia. Cechuje ją lekka i jedwabista konsystencja. Polecana jest zwłaszcza do cer delikatnych, suchych, wrażliwych, skłonnych do podrażnień oraz dla skór dojrzałych. W składzie ma liczne mikroelementy: krzem, wapń, magnez, żelazo, potas, sód. Można ją stosować do masek i kąpieli. Działanie glinki: wygładza skórę, oczyszcza, łagodzi podrażnienia, rewitalizuje, odświeża, matuje. 

Zastosowanie: Maska na twarz i ciało - glinkę mieszamy z wodą lub hydrolatem do uzyskania postaci pasty (maska na twarz) lub gęstej zawiesiny (maska na ciało). Jeżeli do sporządzenia maski używa się wody, można dodać 1-2 krople 100% olejku eterycznego. Do przygotowywania masek z glinki nie powinno się używać metalowych akcesoriów. 
Kąpiel - wsypujemy glinkę pod strumień ciepłej wody.


Glinka to produkt ciekawiący mnie najbardziej, nie używałam wcześniej takich kosmetyków. Wymaga ona trochę czasu (przynajmniej używana w formie maski) i myślę że w najbliższym czasie wygospodaruję chwilę, żeby ją przetestować.
Jest to produkt pełnowymiarowy.

DELAWELL Czysty Olej Awokado 100%

100% olej kosmetyczny z owoców awokado wytwarzany metodą tłoczenia na zimno, posiadający certyfikat ECOCERT. Olej awokado słynie z bogatej zawartości witamin (m.in. A, B1, B2 i D, E), protein, aminokwasów, lecytyny oraz nienasyconych kwasów tłuszczowych (m.in. oleinowego, linolowego, palmitynowego). Działa na skórę zmiękczająco, nawilżająco i regenerująco. Jest świetnym przeciwutleniaczem. Stosuje się go w terapii podrażnień oraz problemów skórnych. Przeciwdziała starzeniu skóry, wygładza zmarszczki. Polecany do pielęgnacji skóry suchej, wrażliwej, problematycznej, z oznakami starzenia. 

Sposób użycia: Olejek awokado można stosować w pielęgnacji skóry twarzy, ciała oraz włosów.
Obecnie używam Oleju Arganowego na twarz i ciało i bardzo mi służy, więc chętnie wypróbuję również Olej Awokado. Nigdy nie stosowałam olejków na włosy, myślę że tego wypróbuję ;)
Olejkowanie wchodzi w nawyk i nie zajmuje dużo czasu, stało się już stałym elementem mojej wieczornej pielęgnacji.
Jest to produkt pełnowymiarowy. 

ETRE BELLE Czarna kredka do oczu

Długo utrzymująca się, miękka kredka typu Eyeliner o kremowej konsystencji umożliwia idealne obrysowanie oczu od rana do wieczora.
Do tej pory, gdy chciałam narysować sobie kreskę na powiece, używałam eyelinera w płynie. Był dla mnie najwygodniejszy w użyciu, chociaż kreska lubiła się odbić. Jeśli chodzi o kredki do oczu, używam tylko jasnoszarej, ale chętnie wypróbuję również czarną. Może dzięki temu kreska częściej będzie gościć na moich powiekach, bo ostatnio się rozleniwiłam :p Czerń nie jest bardzo głęboka, co dla mnie jest plusem. Wygodnie się rozmazuje.
Jest to produkt pełnowymiarowy.

ŚWIT PHARMA EXCLUSIVE COSMETICS Skarpetki SPA dla stóp

SPA dla stóp w postaci skarpetek nasączonych kompleksem aktywnych składników to innowacyjna i niezwykle intensywna kuracja regenerująco-nawilżająca stworzona z myślą o profesjonalnej pielęgnacji Twoich stóp. Zawarte w składzie masło shea posiadające substancje tłuszczowe, witaminy E i F sprawia, że zniszczona skóra stóp szybciej się regeneruje, odzyskuje gładkość i staje się odpowiednio odżywiona. Masło shea wyraźnie wygładza, zmiękcza i nawilża suchy, popękany i zrogowaciały naskórek stóp oraz pięt. Olejek z drzewka herbacianego, działa antybakteryjnie i przeciwgrzybiczo na skórę stóp. Mięta pieprzowa posiada właściwości dezodorujące i odświeżające. Poprawia kondycję naskórka, wygładza go i uelastycznia, zmniejsza potliwość stóp, likwidując nieprzyjemny zapach. Proteiny kaszmiru sprawiają, że skóra staje się gładka, miękka i elastyczna. Obecny w składzie mocznik o właściwościach silnie nawilżających, zmiękczających i regenerujących poprawia gładkość i jędrność skóry a także zapewnia jej odpowiednie nawilżenie.
Produkt który chyba najmniej mnie interesuje, bo też nie spodziewam się po nim jakiegoś fenomenalnego działania. Użyję na pewno, zobaczymy. Może mnie zaskoczy :)
Jest to produkt pełnowymiarowy.

DOVE Kostka myjąca Beauty Cream Bar

Kremowa kostka Dove pomaga zachować właściwy poziom nawilżenia skóry, ukazując jej naturalną gładkość i prawdziwe piękno. Dzięki połączeniu delikatnych składników myjących i 1/4 kremu nawilżającego, kremowa kostka myjąca Dove nie wysusza skóry jak zwykłe mydło, pozostawiając na cały dzień uczucie gładkości i miękkości.

Chyba każdy zna i lubi. Miły prezent, przyda się z pewnością. Dla osób, które nie używają mydła, sprawdzi się do mycia pędzli. Przyjemny zapach charakterystyczny dla Dove, ja jestem jak najbardziej na TAK!

GOLDWELL Krem do stylizacji włosów Superego

Ten wyjątkowy specyfik działa dokładnie wbrew siłom natury, włosy układać można nie myśląc o grawitacji. Dzięki technologii "FlexShine" urzeczywistnisz marzenie o najbardziej ekstrawaganckiej fryzurze. Krem do stylizacji włosów w znacznym stopniu optycznie zwiększa objętość włosów, nadaje im elastyczności i sprężystości. Niewątpliwą zaletą jest to, że fryzurę w każdej chwili można poddać zabiegowi re-stylizacji dzięki składnikowi "SuperEgo", który "wiąże" włosy. Gdy fryzura się znudzi, kosmetyk z łatwością można usunąć z włosów, wystarczy go tylko wyczesać. Kompleksowa ochrona zbiezpiecza włosy przed utratą wilgoci i wszelkimi wpływami zewnętrznymi środowiska. 

Produkty z tej serii zawierają polimery stylizujące, które są wzbogacone proteinami z bambusa, przez co formują na włosach elastyczną powłokę. Zawiera ona dodatkowe elementy ochronne: filtry UVA, UVB, panthenol oraz neutralizatory wolnych rodników.Oprócz wielu właściwości stylizacyjnych kosmetyk również chroni kolor włosów, nie obciąża kosmyków i zapewnia połysk.
Jedyna miniaturka w pudełku. Jestem bardzo ciekawa działania tego kremu. Użyję go przy pierwszej możliwej okazji. Dla mnie to nowość, w ogóle nie układam włosów, ale chętnie nadam im objętości u nasady. Sprawdzimy, czy to działa :D



Reasumując: pudełko uważam za BARDZO UDANE. Wielu produktów jestem niesamowicie ciekawa, Wszystkich będę używać i uważam, że pieniądze wydane są dobrze.
Niestety ciężko jest mi połączyć zawartość pudełka z jego nazwą. Inna nazwa pudełka i wszyscy byliby szczęśliwi. Ja jestem mimo wszystko :D
Niestety na subskrypcję jeszcze się nie odważę, zobaczę jak będzie wyglądać pudełko kwietniowe, które można zamówić TUTAJ. Nazwa mnie troszkę niepokoi, ale poczekamy na podpowiedzi, może jeszcze się skuszę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz